<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\0752825770900473357253\46blogName\75ilysm+:))\46publishMode\75PUBLISH_MODE_BLOGSPOT\46navbarType\75BLACK\46layoutType\75CLASSIC\46searchRoot\75http://husainiazara.blogspot.com/search\46blogLocale\75en_GB\46v\0752\46homepageUrl\75http://husainiazara.blogspot.com/\46vt\0752859735262575506002', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Us <33

:P

Blog
credits
BACKGROUND. 1
BRUSHES. 1 2 3
DESIGNER. shotgun
MISC. imageshack blogger

memories :)
March 2010 April 2010 June 2010

LINKS

TAG

abg n ayg bersama
Sunday, 28 March 2010 Sunday, 28 March 2010

pengalaman seks aku terbaik so far..fatyn gfku yang memberi telah ku hubungan seks yang paling nikmat.kali pertama aku melihatnya,aku sangkakan dia ahmoi..rupanya bukan.aku mmg syokkan ahmoi sehingga kini,tiap kali aku melancap,aku teringat kawan2 ahmoiku yg lain kerna mereka sentiasa pakai skirt pendek menampakkan panties dan berbaju low cut tanpa bra lantas menampakkan tetek dan kekadang puting mereka yg pinkish kemerahan..saban hari aku melancap kerna melihat alur tetek dan puting kawan2ku,aku rasa mereka sedar tapi suka akan special attention yg aku sentiasa berikan kerna bf mereka tidak memberi mereka perhatian sepenuhnya. myfirsttime bersama fatyn berlaku di ofisku.


aku terpaksa berkerja sepanjang malam,sepanjang minggu ketika itu dan fatyn setuju menemankan kubuat kali pertama sejak kami bercouple.aku kata padanya boleh tidur dlm bilik meeting sekiranya letih menunggu aku membuat kerja..pintu bilik sengaja dibiar buka.fatyn tidur memakai tudungnya skali,tidak di bukanya.sambil membuat kerja,aku memerhatikan fatyn yg sudah tidur lena ketika itu sambil bertanya pd diriku bagaimanakah rupanya tanpa bertudung?fatyn berpakaian seluar khakis berbaju t-shirt ketika itu dan tidur dlm posisi badannya melentang keatas..aku perhatikan fatyn tidur buat seketika sambil melihat dadanya naik turun ketika itu,lantas aku terus duduk bersila di sisinya.


tetiba aku terasa jantungku berdegup makin laju,aku semakin resah melihat tubuh seorang perempuan terkujur tidur lena didepanku masa itu.aku memanggil namanya,tiada respons..aku tidak tahu kenapa aku terasa begitu,rasakan seperti ingin menyentuh tubuhnya!! dari duduk aku berbaring disebelah fatyn,aku usap pipinya,nyata sekali amat lembut dan gebu..aku ingin kucupi bibirnya,tapi risau fatyn tidak setuju dgn tindakanku.aku beranikan diri,aku mainkan jariku pada bibirnya sambil merendahkan bibirku ke bibirnya..bibir bertemu bibir,tanganku pula dgn perlahan cuba membuka tudungnya..aku makin ghairah menciumnya hingga tidak sedar yg fatyn tersedar dari tidurnya,melihat aku menciumnya.fatyn cuba menegur aku pada mulanya,tapi aku teruskan menciumnya sambil tangan aku meramas teteknya dari luar bajunya.fatyn cuba menolak tanganku dari tubuhnya..plz jgn buat gini abang,katanya..selepas beberapa ketika aku mencium dan meraba tubuhnya,fatyn makin lemah..matanya makin kuyu,fatyn nak juga fikirku..fatyn mula membuka mulutnya,lidah ku bertemu lidahnya didlm. fatyn bernafas dgn lebih laju,lebih ghairah..aku cium fatynn dgn rakus,lidah ku bermain dgn lidahnya sambil kugigit manja lidahnya keluar dan kusedut ia..tangan aku kini didalam t-shirtnya,aku ramas tetek fatyn dari luar coli sambil masukkan jari2ku kedlm colinya lantas bermain dgn putingnya..fatynmengerang,aku dpt rasakan puting kirinya menonjol dan tegang..uuuuhhh!!!fatyn tidak lagi menolak tanganku dari tubuhnya,aku tarik t-shirtnya ke paras dada menampakkan colinya berwarna maroon..puting kirinya terkeluar dari coli,aku terus letakkan tanganku dibawah tubuhnya..mata fatyn masih kuyu ketika itu,sambilku usap manja belakangnya dgn hujung kukuku,aku melucutkan colinya.ini kali pertama kulihat teteknya,medium saiz,pejal dan tegang serta putingnya yg pinkish..aku terus nyoyot tetek kirinya sambil ku ramas manja yg sebelah lagi..dengusan fatynn semakin kuat...aaaaahhhh..abang!!!aku mainkan hujung lidahku sekitar tetek kanan fatyn pula kemudian aku masukkan seluruhnya kedlm mulutku sambil mengerakkan lidahku didalam bermain dgn putingnya..ketika itu habis tetek fatyn ku nyoyot,hisap,sedut dan aku gigit sepuas2nya.aku mmg suka nyoyot,aku buat begini utk agak lama sehingga tangan fatyn mula mencari zip seluarku.fatyn terus tarik btg aku keluar dan mengurutnya manja,dgn lemah lembut fatyn usap dan urut konekku keatas kebawah,btg aku mula membesar dan menegang didalam tapak tangannya..mmmmm!!! ketika itu,aku pula sedang cuba membuka zip seluar fatyn..aku dpt rasakan pantiesnya sudah basah bila aku seluk didalam seluarnya,fatyn dah stim fikirku..aku masukkan jariku dlm panties fatyn,aku mainkan jari2ku keliling cip*p sambil main biji kelentitnya..fatyn mendengus berselang meraung sedap,btg aku keras giler dibelai fizan..aku jolokkan jariku kedlm cip*p fatyn,aku gerakkan jariku didlm..keatas,ketepi,kebawah kemudian aku jolok keluar masuk buat seketika,finger fu*k..makin kuat fatyn mengerang..uuuuuhhh..abang sedap abang!!!aku lucutkan panties dan seluar fatyn ke paras lutut..bibirku kini beralih ke cip*p fatyn,airnya banyak keluar..ada rasa masin tapi peduli apa,aku terus cium bahagian atas cip*p fatyn mencari biji kelent*t..aku mainkan hujung lidahku pada kelent*t fatyn sambil aku sedut air dgn biji kelentitnya skali..terangkat buntut fatyn masa tu.aku teruskan jilat sekitar cip*p fatyn sambil masukkan hampir seluruh lidahku kedlm cipapnya sampaikan hidung aku berada betul2 diluar cip*p..abaaaaaannnggg,aaaarrrrgggghhh!!!fatyn klimaks tanpa sebarang tanda ..air mani fatyn mengalir perlahan keluar dari cipapnya,aku jilat tanpa fikir panjang ..geli teramat,tak tahan katanya.fatyn nak kulum btg abg pintanya,aku kata nanti,aku nak jilat buntut fatyn dulu..terbeliak matanya mendengar kata2ku,fatynkata belum pernah kena jilat kat buntut,kalau setakat jilat nak juga..main buntut tak boleh katanya!!!aku mmg gian nak jilat and korek buntut ahmoi klu boleh,mungkin sbb kawan2 ahmoi aku slalu citer psl kena jilat and main buntut..but aku nak main buntut tidak sama skali. aku terus lucutkan panties,seluar dan t-shirt sepenuhnya dari tubuh fatyn..tiada seurat benang pun ditubuhnya sudah,fatyn cuba cover cipapnya dari pandanganku..aku tersenyum melihat reaksinya.dari keadaan berbaring diatas lantai,fatyn bangun dan baring pula diatas meja dgn posisi kedua2 kakinya mengangkang,menghala keatas sambil cipapnya terletak pada kedudukan di hujung meja,aku terus melutut didepan cipapnya.aku lakukan seperti sebelumnya,aku jilat serta memasukkan lidahku sedlm2nya sambil jariku menggentel kelentitnya tanpa henti..tak lama lepas tu aku suruhnya angkat punggungnya sedikit so aku dpt lihat lubang buntutnya,kemerahan dan menarik kerna kelihatan teramat ketat sekali..fatyn akur,tapi agak gelisah.aku leretkan hujung kukuku dgn lembut keliling lubang buntutnya,sambilku jilat alur buntutnya berulang kali,lubang buntut fatyn kembang kemut kubuat!!!geli teramat tapi sedap kata fatyn..tak lama lepas itu,aku tujukan lidahku ke lubang buntutnya..aku cium lubangnya dan aku jilat kelilingnya tanpa henti..fatyn yg geli dan risau pada mulanya,makin suka bila diperlaku sebegitu.perlahan2 lubang buntut fizan terbuka,aku mainkan hujung lidah aku pada bukaannya tapi tak masuk habis..fatyn mmg tak tahan,stim giler katanya.melihat lubang buntut fatyn mengembang,aku cuba jolok jari tengahku ke dlm lubang buntutnya,fatyn menjerit..jgn abg,sakiiiittt!!!aku masih cuba masukkan jua..fatyn menarik2 tangan aku agar tidak terokai lubang buntutnya..jgn abang,jgn abang!!!akhirnya aku mengalah,tapi fatynn minta aku teruskan menjilat dgn masukkan hujung lidah aku sedalam mungkin lubang buntutnya.aku rasa aku jilat bersih lubang buntut fatyn masa itu..mmmmm!!! aku tampar manja punggung fatyn,tanda aku nak tukar posisi..fatyn turun dari meja dan berdiri membelakangkanku,aku arahnya turunkan separa tubuhnya diatas meja sambil tonggekkan punggungnya dan bukakan kedua2 kaki luas.bayangkan buntut fatynn yg mmg tonggek ketika berjalan atau berdiri biasa,kubuat seakan posisi doggie style..nak saja aku jolok btg aku terus dlm buntutnya,mengancam giler..alur cipapnya diselaputi bulunya dpt kulihat dgn jelas dari belakang,lubang buntutnya yg kemut membuat aku bertambah ghairah..hmmmmm!!!tapi aku kata pada diriku,belum lagi..aku belum puas jilat and finger fu*k.aku tujukan lidah aku celah kangkangnya,muka aku betul2 celah alur buntut fatynn..aku usap alur buntut dan bahagian belakang tubuh fatynn dgn jari2ku diselangkan dgn aku ramas buntutnya..abang,abang!!!lidah aku seperti biasa memainkan peranan dgn menjilat keliling bahagian dlm cipapnya dan aku sedut kelent*t fatyn sepuasnya.aku mula mainkan jari2ku keliling lubang buntut fatyn,aku dpt rasakan lubang buntutnya kembang kemut..lantasku cium dan jilat keliling lubang buntutnya,sambil kedua2 tanganku kini menjalar ke bahagian atas tubuh fatyn mencari dua puncak nikmatnya..aku gentel putingnya yg sentiasa tegang dgn lembut sambil ku usap dan leretkan kukuku sekitar dan ditepi teteknya yg gebu. setelah hampir 25mins aku menikmati cip*p dan lubang buntut fizan,aku minta tukar posisi..posisi 69,posisi kegemaranku.belum sempat aku adjust posisi aku,fatyn terus usap btg aku sambil mencium kepalanya dgn lembut dan mengurut keatas kebawah batang konekku..aku pula sambung menjilat cip*p dan lubang buntut fatyn sambilku jolok jari2ku kedlm cipapnya.tetiba,aku rasa teramat hangat dan lembap pada konekku..fatynn mula mengulum konekku setakat yg boleh,sambil jari2nya mengusap batang serta kelenjar aku..fatynn cuba masukkan seluruh konekku tapi tak dapat..fatyn kulum agak ganas,aku sukakanya..selepas kulum batang konekku keatas kebawah,fatyn selangkan dgn cium dan sedut kepala btg aku..kelenjar aku pun dijilatnya,fatyn mmg the best so far part kulum btg. posisi 69 ni paling best utk jilat and kulum couple masing2,trust me..mmg puas giler!!!bila aku masukkan seluruh lidah aku dlm cip*p fatyn,hidung aku pun termasuk sedikit..jari2 aku pula mengentel dan mengosok dgn lembut kelent*t nya...uuuhhhh!!!sambil itu aku ramas teteknya yg tergantung indah dan dibuai ayunan gerak badan kami berdua..fatynn lajukan mengulum btg aku sampai aku rasa nak klimaks,aku kata padanya aku nak pancut dlm mulutnya tapi fatynn tidak mahu kerna belum pernah berbuat begitu.. fatynn teruskan kulum hingga aku tampar buntutnya tanda nak terpancut lantas keluarkan konekku dari mulutnya dan lancapkan aku..haaaaaahhhhhhh!!!fatyn tersenyum kerna kagum dgn pancutan airku yg melewati rambutnya,lama tak dpt kataku..fatyn terus tujukan kepala btg aku pada teteknya,dia ambil air mani aku dan sapukan pada teteknya,petua utk tegangkan tetek katanya.belum puas,fatyn kulum konekku lagi..hmmmmm..terkulai aku dibuatnya,geli bercampur sedap tatkala dikulum serta disedut saki baki air mani ku.aku dan fatyn masih dlm posisi 69 pada masa itu,aku kata nak teruskan walaupun aku dah terpancut..fatyn mengikut saja,fatyn terus kulum btg aku yg terkulai tadi..aku pula teruskan jilat lubang buntutnya sampai aku keras kembali tak sampai 5mins kemudian. fatyn nak main,tak tahan dah katanya..since btg aku dah keras balik,fatyn tukar ke posisi mencangkung tapi membelakangkanku,terus tarik konekku dan tujukan pada cipapnya..aku biarkan fatyn guide btg aku kedlm cipapnya yg dah basah sambil aku perhatikannya..aaaarrrrgggghhhh!!!fatyn mengerang kesedapan..fatyn naik turunkan punggungnya,aku lihat konekkku keluar masuk dirinya dari belakang..indah dan sedap..dari perlahan dilajukan mengikut kehendaknya,aku mengikut saja..aku perhatikan lubang buntutnya kembang kemut,aku cuba jolok jari aku masuk..fatyn makin ghairah gerakkan tubuhnya diatasku,aku jolok ibu jariku dlm lubang buntutnya..hhhiiiiisss,abaaannnggg!!!jerit fatyn..tapi dia tidak menarik tanganku seperti sebelumnya,aku teruskan jolok lubang buntutnya walaupun hujung jariku saja yg masuk..uuuuuuhhh!!!ketat yg amat..tak dpt aku bayangkan perasaan kawan2 ahmoi aku yg kena main buntut,baru masuk hujung jari fatynku tak tahan sudah..belum masuk habis tuh!!!but fatynku mmg stim habis,cip*p dan lubang buntutnya aku perlakukan dgn sepuas2nya. lepas puas aku jolok lubang buntutnya dari belakang,aku minta fatyn berpusing menghadap aku..aku nak lihat wajahnya bila cum nanti fikirku..fatyn mengikut saja dan berpusing menghadap aku dlm posisi mencangkung.aku sentuh cipapnya dan fatyn tersenyum tanda puas..lantas aku adjust kakinya sedikit agar fatyn berada dlm posisi seperti duduk diatas pehaku..tubuh aku dan fatyn begitu rapat umpama bercantum tubuh.fatyn tundukkan tubuhnya kedepan sambil guide btg aku kedlm cipapnya dan terus henjut naik turun sambilku nyoyot kedua2 teteknya yg sentiasa pejal sepanjang ranjang..ku usap muka dan rambutnya sambil mencium fatynku..aku dpt rasakan konekku didlm fatyn sepenuhnya sehingga terasa lelangit farajnya hampir tiap kali fatynn henjut dgn ganas diatasku..uuuuuhhh,!!!aku mula gigit manja keliling tetek dan puting fatyn..dalam aku nyoyot putingnya,fatyn menjerit nak cum..abaaannnggg,fatyn tak tahan lagi!!!aku pun dakap fatyn rapat dgn tangan kiriku dan henjutkan tubuhku ikut rentaknya yg makin laju dan ganas..ketika itu,tangan kanan kuletakkan dibawah punggung fatynn sambilku jolok jari tengahku ke lubang buntutnya dari bawah hingga fatyn menjerit dan meraung sedap..masa yg sama,aku lajukan henjutanku dan aku nyoyot,hisap dan gigit tetek dan putingnya dgn rakus agar fatyn lebih terangsang..aaaaahhhh..aaaaarrrrggghhh..huuuuuuhhhh!!!fatyn tetiba terkulai diatas tubuhku tanda menyerah dan puas,konekku masih didlmnya dan belum memancutkan air mani,perlahan-lahanku gerakkan pinggang memulakan henjutan kembali sambil jariku terus menjolok lubang buntut fatyn yg makin mengembang..fatynn mengikut shj walaupun kurang bermaya,makin lama makin laju dan ganas henjutanku..makin dlm kujolok buntutnya,putingnya kugigit dgn rakus..tiba masa utkku klimaks,fatyn pinta jgn didlm dgn nada lemah..aku keluarkan konekku,lantas bangun dan kutujukan konekku kemulut fatyn dan kulepaskan air maniku dlm mulut fatyn sepuasnya tanpa tentangan darinya..



--------------------